• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

قیمت میلگرد بستر در بازار تهران

توضیحات

قیمت میلگرد بستر در بازار تهران

قیمت میلگرد بستر در بازار تهران

طبق پیوست 6 استاندارد 2800 ساختمان، استفاده از میلگرد بستر الزامی شده است. قیمت این مقطع فولادی پایین بوده، اما مقاومت ایجاد شده در دیوارهای غیرسازه‌ای جلوی ریزش این دیوار را در زمان زلزله می‌گیرد. قیمت میلگرد بستر در صورت خرید از تولید کننده بسیار مناسب بوده و هزینه کمتری رو برای کارفرما در پی خواهد داشت. البته برای مقاوم سازی سازه‌ ها از راههای مختلفی استفاده می‌شود که یکی از این روش‌ها استفاده از آرماتور و میلگرد بستر است.

میلگرد بستر برای بهبود عملکرد ساختار دیوارهای بنایی شده یا ایجاد مقاومت اضافی در برابر بارهای جانبی (مثلا: باد، طوفان، زلزله) استفاده می شود. همچنین میلگرد بستر برای کاهش خطر ترک خوردن در غلظت تنش در اطراف دهانه ها یا در نتیجه حرکت دهانه ها، از جمله کنترل انقباض، به کار می‌رود.

ویژگی های میلگرد بستر

  • از جنس مفتول بوده.
  • به صورت آج دار است.
  • ضخامت 4 میلی متری دارد.
  • ضد زنگ می باشد.
  • ضد فرسایش و بسیار مستحکم است.

قیمت میلگرد بستر در بازار تهران

کاربرد میلگرد بستر چیست؟

نحوه تولید میلگرد بستر با استفاده از روش جوشکاری مقاومتی است. از این روش با هدف افزایش استحکام و مسلح کردن سازه در برابر زلزله استفاده می‌شود. به طور کلی سازه‌های آجری و سفالی دارای مقاومت آنچنانی در برابر زلزله نیستند، بر همین اساس این سازه ها باید به گونه ای استحکام سازی شوند که بتوانند فشارهای احتمالی در برابر زلزله را تحمل کنند و آسیب نبینند. برای ایجاد این نیاز از میلگرد بستر استفاده می‌شود.

دیوار سفالی، آجری، باربر، غیر باربر و … از جمله انواع دیوارهایی هستند که بستری مناسب برای قرار دادن میلگرد هستند. استاندارد میلگردهایی که در این دیوارها قرار می‌گیرند، استاندارد بین المللی آمریکا یا همان استاندارد ASTM است. به طور کلی قطر این محصولات از 3.5 میلی‌متر شروع شده و همگی دارای ظاهری آج‌دار هستند. روی این محصول از پوشش گالوانیزه استفاده شده و عرض آن 5.5-11-15 سانتی متر است.

شاید برایتان سوال باشد که چرا این شیوه (میلگرد بستر) را برای مقاوم سازی استفاده کنیم؟ چرا شیوه‌های دیگر را پیاده سازی نکنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به اشکالات موجود در سازه‌های سفالی اشاره کرد. ایرادی که سازه های آجری دارند روی میزان کلی مقاومت تاثیر می‌گذارد، برای رفع این مشکل از میلگرد بستر استفاده می‌شود. این میلگردها به طور معمول بین دیوار قرار می‌گیرند.

مزیت های استفاده از میلگرد مقاومتی بستر

لازم به  ذکر است در مکان‌هایی که جداره ها پیوندی هستند، در ابتدا بخش مورد نظر با ملات پر می شود. از مزایای جذاب میلگرد بستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔹🔸دیوار های متقاطع به یکدیگر اتصال پیدا می‌کنند.

🔹🔸امکان تعبیه به صورت عمودی وجود دارد.

🔹🔸به دوغاب بندی نیازی نیست.

🔹🔸موجب افزایش چشمگیر مقاومت دیوار می‌شود.

🔹🔸در برابر زلزله مستحکم است.

🔹🔸مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

🔹🔸مقاومت برشی افزایش می یابد.

قیمت میلگرد بستر در بازار تهران

خرید میلگرد بستر:

با توجه به الزامی شدن و نیاز به خرید این مقطع فولادی پیشنهاد ما خرید میلگرد بستر از تولید کننده آن است. ایران سازه براتلو  تولید کننده میلگرد بستر است و تمامی اتصالات میلگرد بستر، ناودانی منقطع، وال مش و اتصالات هبلکس را نیز داراست. برای خرید میلگرد بستر به لینک https://milgerdbastarir.ir/product/bed-rebar/ مراجعه کنید. در جدول زیر قیمتهای کنونی میلگرد بستر در بازار تهران آمده است.

نام محصول ضخامت طول شاخه قیمت هر شاخه
قیمت میلگرد بستر عرض 5.5 سانت 4  میلیمتر 3  متر 28900 تومان
قیمت میلگرد بستر عرض 11 سانت 4  میلیمتر 3  متر 29900 تومان
قیمت میلگرد بستر عرض 15 سانت 4  میلیمتر 3  متر 31900 تومان

لیست قیمت اتصالات میلگرد بستر ایران سازه:

نام محصول قیمت
گیره گالوانیزه 6200 تومان
قلاب گالوانیزه 4800 تومان

 

 

 

 

قیمت میلگرد بستر در بازار تهران

توحید پمپ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش

به روز شده در دسامبر 12, 2023 در 10:20 ق.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید