• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

توحید پمپ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش

توضیحات

توحید پمپ ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش

گروه صنعتی توحید پمپ  در سال 1368 شمسی با هدف ساخت و تولید ادوات کشاورزی و پمپ های آب تاسیس گردید. در قدم اول طراحی و تولید یک نوع پمپ کف کش در این کارگاه برنامه ریزی و اجرا گردید.

پمپ کفکش

پمپ کفکش یک موتور الکتریکی طراحی و ساخته شده با پروانه و اجزای تشکیل دهنده یک پمپ که برای جابجایی و انتقال آب از یک مخزن مثل حوز، استخر، چاه و… و بخصوص پر کاربرد در کشاورزی یا کشیدن و دور ریختن آب کثیف و گندآبه از آن استفاده می‌شود. پمپ کف کش عمدتا در کشاورزی، ساختمان‌، نمایشگاه‌، تالارها و مراکز خرید استفاده می‌شود. یک پمپ کف کش دارای موتوری قدرتمند و پروانه و جداره با طراحی خاص جهت مکش آب از یک مخزن و انتقال از طریق لوله به سمت دور ریز یا مسیر مورد نیاز جهت آبیاری تشکیل شده است.
پمپ کفکش در ابعاد و با مشخصه های فنی متفاوت جهت مصارف و کارکارد پمپاژ مایعات یا انتقال آب یا نهایتاً مایعات به همراه ذرات معلق ریز یا مقدار کمی شن و ماسه از عمق های مختلف طراحی و تولید می ‌شوند. جنس بدنه آلومینیومی (پرکاربرد ترین)، چدنی (ساز بزرگ) و استنلس استیل در دو نوع پمپ کف کش تک فاز و پمپ کفکش سه فاز طراحی و تولید می‌شود. شرکت صنعتی توحید پمپ یکی از قدیمی‌ترین طراحان و سازندگان انواع پمپ کفکش با کیفیت برتر ایرانی است که محصولات قابل رقابت با پمپ های گران قیمت خارجی ست.

پمپ کفکش در واقع پمپ مستغرق سانتریفیوژ است که همانطور که گفتیم در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شود. پمپ های کف کش تک فاز برای استفاده در مصارف خانگی و با قطرهای دهانه خروجی 1 و 2 و 3 و ¼ 1 اینچ تولید شده و نوع سه فاز آن برای مصارف صنعتی یا کشاورزی با سایز دهانه خروجی 2، 3، 4 و 6 اینچ طراحی می گردند. محدوه توان این پمپ های کف کش می تواند از 1 تا 20 اسب بخار باشد و عمده ترین کاربری این محصولات پمپ کفکش چاه آب می باشد.

توحید پمپ ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش گروه صنعتی توحید پمپ پمپ لجن کش

لجن کش جز آن دسته از پمپ هایی است که در آب غوطه ور می شوند و به طور گسترده در صنایع مختلف به کار می روند. کاربرد اصلی آن انتقال (پمپاژ) آب های آلوده می باشد. با استفاده از پمپ لجن کش امکان انتقال آب آلوده دارای ذرات جامد نیز وجود دارد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد ها هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کاربرد پمپ لجن کش

از پمپ لجن کش بلعکس کف کش برای انتقال سیال های تمیز استفاده نمی شود. بنابراین اگر قصد پمپاژ سیال تمیز را دارید باید از پمپ کف کفش که مناسب پمپاژ آب های تمیز است استفاده کنید. از کاربرد های پمپ کفکش می توان به آبیاری مزارع کشاورزی، مصارف مسکونی، انتقال آب چاه، انتقال سیالات مختلف صنایع غذایی و دارویی، انتقال آب مخازن و استخر ها، تخلیه پساب های فاضلاب، حوضچه ها و گودال ها و.. اشاره کرد.

پمپ لجن کش دارای انواع مختلفی است که هر یک کارایی های مختلفی دارند، اما به طور کلی می توان گفت به دلیل قدرت موتوری بالا محدودیت استفاده ندارند ولی در موارد زیر بیشتر به کار می روند.

  • فاضلاب خانگی
  • سیالات با چسبندگی بالا
  • فاضلاب کارخانه ای و صنعتی
  • انتقال سیال ها به زمین کشاورزی
  • انتقال سیال ها با گاز های قابل اشتعال
  • منتقل کردن جامدات ریز همراه با سیالات

توحید پمپ ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش گروه صنعتی توحید پمپ توحید پمپ ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش

انواع پمپ لجن کش

نیاز مشتری به خرید و استفاده از پمپ لجن کش بسیار متنوع است به همین دلیل هر یک از نمونه های این پمپ برای کار خاصی تولید شده است. به همین جهت در این بخش ما قصد داریم انواع نمونه ها با کاربرد های متنوع را به شما معرفی کنیم.

انواع لجن کشها شامل:

1- پمپ لجن کش با پروانه تک پره مناسب برای استفاده در شرایط خشک

2- پمپ های اتصال نزدیک (سیستم های بسته آماده اتصال)

3- پمپ موتور زیر آب (مغروق) با پروانه تک پره

4- پمپ های جریان گشتاور با پروانه جریان آزاد

 

 

چه ورق هایی در معماری و دکوراسیون پرکاربرد هستند؟

توحید پمپ ، تولید کننده پمپ های لجن کش و کف کش

به روز شده در دسامبر 2, 2023 در 10:04 ق.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • استان / کشور: تهران
  • شهرستان: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

املاک مشابه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید