• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

توضیحات

سنگ اسلب کریستال ، دنیای سنگ فرهان ، سنگ های ساختمانی که دارای اندازه های نسبتا بزرگ هستند را سنگ اسلب می‌نامند. اندازه‌هایی که عموما بزرگتر از ۱۲۰*۲۲۰ سانتی متر هستند. 

سنگ اسلب کریستال ، دنیای سنگ فرهانمقدمه

سنگ های ساختمانی که دارای اندازه های نسبتا بزرگ هستند را سنگ اسلب می‌نامند. اندازه‌هایی که عموما بزرگتر از ۱۲۰*۲۲۰ سانتی متر هستند. برای ساخت سنگ اسلب از انواع سنگهای ساختمانی خام که دارای سایزهای بزرگ هستند و اصطلاحا به آنها کوپ سنگ می‌گویند استفاده می‌شود.

همه انواع مختلف سنگ‌ها ‌مثل سنگ تراورتن، مرمر، مرمریت و سنگ گرانیت را میتوان برای ساخت سنگ اسلب استفاده کرد. در این نوشته از مجموعه دنیای سنگ فرهان مطالبی در رابطه با سنگ اسلب کریستال بیان خواهیم کرد بنابراین تا پایان ما ما همراه باشید.

سنگ چینی یا کریستال چیست؟ سنگ اسلب کریستال ، دنیای سنگ فرهان

سنگ چینی یا سنگ کریستال یکی از جمله سنگ‌هایی می‌باشد که از زمان های قبل در حوزه ساختمان سازی استفاده می‌شده است و همواره جایگاه خود را حفظ کرده است. در دنیا این طور سنگ‌هایی را با اسم Crystalline Marble معرفی می‌کنند و سنگ چینی در ایران در خیلی از جاها و مناطق گوناگون وجود دارد و در رنگ‌ها ‌و طرح های متنوع مورد بهره برداری و فرآوری قرار می‌گیرند. از مزیت های مهم این نوع سنگ می‌توان به جذب کردن آب خیلی کم و امکان به وجود آمدن قاب های بوک مچ و فورمچدر جا های گوناگون اشاره کرد.

سنگ چینی یا کریستال  تویی لایت

شکل متراکم و سفت سنگ چینی تویی لایت، سبب ساب پذیر بودن بیشتر این مدل از سنگ شده است. همین طور این مدل سنگ جذب آب خیلی کمی داشته و مقاومت بالای آن سبب زیادتر شدن کاربرد آن گردیده است.

سنگ کریستال تویی لایت رنگ زمینه‌ای  طوسی دارد که مایل به سرمه‌ای  است و معمولا در روی آن رگه های مورب دیده می‌شود. سنگ کریستال تویی لایت با اسم انگلیسی (Twilight) معمولا به شکل اسلب استخراج و فرآوری می‌شود. استخراج این نوع سنگ در خراسان انجام می‌گیرد. در بازار انواع سنگ ایران این مدل از سنگ با اسم های چینی تویی لایت، چینی زبرا، چینی مشهد، چینی شاندیز و … مردم می‌شناسند.

کاربردهای سنگ اسلب کریستال 

کیفیت، قشنگی خیلی زیاد و قیمت فروش مناسب سنگ کریستال نسبت به بقیه انواع سنگ های داخلی و خارجی، باعث آن شده است تا در خیلی از پروژه های ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و شیک از این سنگ استفاده شود. در مدل های جدید طراحی داخل ساختمان، استفاده  کردن از ورق های کلان سنگ و سنگ اسلب به جای اندازه های کوچک‌تر سنگ بیشتر متداول است.

استفاده کردن از اسلب سنگ چینی و اندازه های بزرگ ۱۰۰*۱۰۰ و بزرگتر از این، قشنگی و یک دستی خیلی خوبی را به فضا داده و باعث چشم نواز‌تر بودن طرح و نمای ساختمان می‌شود.

برخی از کاربردهای سنگ اسلب کریستال  دنیای سنگ فرهان

از سنگ اسلب کریستال برای موارد زیادی از جمله نمای داخل و خارج ساختمان و همین طور برای کف و دیواره های ساختمان استفاده می‌کنند.

برخی از این کاربردها از این قرار هستند: از این سنگ‌ها ‌برای فضای داخلی ساختمان، برای سنگ فرش کردن کف هال، کف پذیرایی و داخل اتاق ها، برای سنگ کردن راه پله، دیواره پله و پاگرد داخل پله، برای سنگ کردن کف و دیواره های پارکینگ، سنگ کردن دیواره های داخل ساختمان به شکل اسلب های بوک مچ و فورمچ، برای درست کردن روشویی، مجسمه و احجام سنگی، برای سنگ کردن کابینت و فضای آشپزخانه، برای کف و دیوار سرویس های بهداشتی و برای سنگ حمام های مستر، همچنین برای سنگ کردن لابی و داخل سالن ورودی ساختمان‌ها ‌و مراکز تجاری استفاده می‌شود.

قیمت سنگ اسلب

یکسری عوامل از جمله اندازه و ابعاد و کیفیت سنگ اسلب بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. برای این که قیمت قطعی و ثابت این محصولات را بدانید به سایت و فروشگاه ما مراجعه نمایید و بعد از کسب اطلاعات بیشتر و مطمئن شدن از قیمت این محصولات آن‌ها ‌را با قیمت مناسب از ما خرید کنید.

سخن پایانی

محیط های استفاده از سنگ اسلب کریستال روز به روز بیشتر می‌شود و از ورق های با ابعاد سنگ بیشتر استفاده می‌کنند. فرآوری تولید سنگ به شکل اسلب با شیوه های قدیمی به شکل قله بری فرق دارد و به جای استفاده کردن از دستگاه تک یا سی تیغ از اره استفاده می‌کنند. الان فرآوری کردن سنگ به شکل اسلب بر روی خیلی از سنگ‌ها ‌قابل اجرا می‌باشد و در صورت انجام دقیق و درست مراحل برش دادن، ساب و کالیبراسیون، می‌توان در جاهای گوناگونی از اسلب استفاده کرد.

اگر قصد خرید این محصول با کیفیت را دارید به مجموعه دنیای سنگ فرهان مراجعه کنید. دنیای سنگ فرهان بیش از ده سال سابقه درخشان در ساخت و عرضه انواع سنگ های لوکس و شیک ساختمانی دارد. این مجموعه همواره تلاش می‌کند تا بهترین و با کیفیت‌ترین  سنگ‌ها ‌را به دست مصرف کنندگان برساند.

سنگ اسلب کریستال ، دنیای سنگ فرهان

تفاوت درب ضد سرقت مدرن و کلاسیک در ساختمان ها

به روز شده در فوریه 25, 2023 در 5:20 ب.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • استان / کشور: تهران
  • شهرستان: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

املاک مشابه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید