• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

توضیحات

کفشور سرامیک خور – کفشور خطی استیل ایرانی – کفشور استیل – مجموعه گاتر ایران

زیبایی و تزئینات خانه در میان ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. آن‌ها دیوارها و سقف خانه را با کاغذ دیواری، نور مخفی، گچ‌بری‌های پیچیده و اعیانی زیبا می‌کنند. برای کف خانه نیز از پارکت، سنگ، سرامیک و کفشور سرامیک خور برای زیبایی و راحتی استفاده می‌کنند. شاید شما هم به طور دقیق با معنی کلمه کفشور آشنا نباشید، کفشور یکی از تجهیزات ساختمانی است که می‌تواند کف ساختمان را به خطوط فاضلابی وصل کند. این وسیله بیشتر در حمام‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و تمام قسمت‌هایی که نیاز به شستشو و تخلیه آب دارند، استفاده می‌شود.

در ادامه در مورد این محصول اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر شما هم به این حوزه علاقمند هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کفشور سرامیک خور - کفشور خطی استیل ایرانی - کفشور استیل - مجموعه گاتر ایرانانواع کفشور

کفشورها با توجه به شکل و ساختاری که دارند به انوع مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه دو نوع از کاربردی‌ترین و رایج‌ترین محصولات به شما توضیح داده می‌شود.

کفشور سرامیک خور – کفشور خطی استیل ایرانی – کفشور استیل – مجموعه گاتر ایران

کفشور خطی استیل

کفشور خطی استیل معمولا در محیط‌هایی که تخلیه آب با حجم بالایی احتیاج است، کاربرد دارد. این کفشور به دلیل بزرگ‌تر بودن می‌تواند حجم بالایی از آب را در زمان مشخص تخلیه کند و از این رو در مکان‌های عمومی مانند حمام‌های لوکس، استخرها و غیره کاربرد دارد. کفشور خطی استیل ایرانی یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای استفاده به شمار می‌آید.

کفشور سرامیک خور – کفشور خطی استیل ایرانی – کفشور استیل – مجموعه گاتر ایران

کفشور سرامیک خور

این کفشورها مانند مدل خطی یا کفشورهای مربعی ساده موجود در بازار هستند، با این تفاوت که در مرکز این کفشورها از سرامیک استفاده می‌شود. دور تا دور این محصول برای تخلیه آب استفاده می‌شود و به همین دلیل در این مدل حجم آب کمتری تخلیه می‌شود. کفشور خطی سرامیک خور یکی از رایج‌ترین مدل‌هایی است که در منازل مسکونی استفاده می‌شود، زیرا این مدل می‌تواند مخفی باشد و باعث زیبایی کف خانه‌ها شود.

مزایای استفاده از کفشور سرامیک خور

کفشور سرامیک خور - کفشور خطی استیل ایرانی - کفشور استیل - مجموعه گاتر ایراناستفاده از این محصول می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد که در این بخش به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • زیبایی بصری: همانطور که گفتیم این محصول می‌تواند به دلیل داشتن سرامیک مخفی باشد و فضایی یکدست و منظم خلق کند. این محصول بیشتر در اماکن مسکونی لوکس و استخرها کاربرد دارد.
  • انعطاف پذیر: این کفشورها برای ابعاد مختلف قابل ساخت و سفارشی هستند. اما جالب است بدانید که این کفشورها برای سایز سرامیک‌های رایج و کاربردی مانند سرامیک 10 در 10 سانتی متر به صورت آماده در بازار موجود هستند.
  • ضد زنگ: کفشور استیل ایرانی یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انتخاب‌ها است که زنگ نمی‌زند و تخریب نمی‌شود. البته جنس‌های مختلفی مانند برنج و فولاد نیز برای ساخت کفشور سرامیک خور استفاده می‌شوند که مانند استیل کاربرد ندارند.

سخن پایانی

در این مقاله با یکی از کاربردی‌ترین مصالح و تجهیزات ساختمانی، کفشور سرامیک خور، آشنا شدید. حال وقت آن رسیده است با مجموعه گاتر ایران آشنا شوید. این مجموعه یکی از مراکز تخصصی است که به فروش انواع محصولات ساختمانی مانند کفشور و گاتر می‎پردازد. شما می‌توانید برای خرید و سفارش محصولات مورد نظر خود به سایت www.gutters.ir مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و سفارش و سوالات فنی می‌توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

 

 

خدمات همگام

 

 

کفشور سرامیک خور – کفشور خطی استیل ایرانی – کفشور استیل – مجموعه گاتر ایران

به روز شده در نوامبر 15, 2022 در 6:00 ب.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • استان / کشور: تهران, تهران شهرداری منطقه6
  • شهرستان: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید