• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

قیمت بتن با عیار مختلف و ارزان

توضیحات

قیمت بتن در تهران – قیمت بتن – رزین سنگ مصنوعی

معمولا بتن از مصالح مورد نیاز در اکثر ساختمان‌ها می‌باشد که توسط شرکت‌های مختلف عرضه می‌شود. همچنین قیمت بتن نیز در این شرکت‌ها متفاوت بوده و با توجه به عیار آن اندازه‌گیری خواهد شد. حتی در بیشتر مجموعه‌ها هزینه حمل با میکسر نیز جداگانه محاسبه می‌شود.

قیمت بتن در تهران - قیمت بتن - رزین سنگ مصنوعی

قیمت بتن در تهران

اغلب در شهرهای مختلف، بتن با عیار‌های مختلفی عرضه می‌شود که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود سفارش بدهند. تهران نیز مانندسایر شهرها از این موضوع مستثنا نیست در ادامه قیمت بتن در تهران را باهم بررسی خواهیم کرد:

به‌صورت میانگین تولید، حمل و پمپاژ بتن در کلیه مناطق تهران با قیمت مصوب به‌فروش می‌رسد. برای مثال قیمت بتن ۳۵۰ تا 700 هزار تومان نیز عرضه می‌شود.

در حال حاضر با افزایش روزانه جمعیت، شاهد ساخت‌وساز‌های بسیاری هستیم و این موضوع تا حد بسیار زیادی رشد داشته است. با این وجود سرعت اجرای پروژه‌های نیز بسیار بالا رفته است و اصلی‌ترین روش در سرعت دادن به پروژه استفاده از بتن است.

از اصلی‌ترین پایه‌های ساخت‌وساز را بتن شکل می‌دهد که به صورت‌های مختلفی تولید می‌شود. از انواع روش تولید این محصول کارگاهی است که به‌صورت آماده در دسترس شما قرار خواهد گرفت. بتن آماده در کامیون‌های میکسر ریخته شده و به محل‌های مورد نظر شما ارسال شده و تحویل می‌گردد که به‌راحتی در محل‌های دلخواه ریخته شود.

استفاده بسیار زیاد از این محصول ساختمانی به‌دلیل مزیت‌های آن برمی‌گردد که آنها شامل ارزان بودن و قیمت مناسب آن است و همچنین تنوع بالایی که در طراحی و کاربرد آن دارد. از این جهت که می‌توان آن را در قالب‌های مختلف ریخته تا شکل بگیرد و بعد استفاده شود.

از این رو برای صرفه‌جویی در هزینه استفاده کردن از میکسر‌های تخصصی، تقاضای استفاده از بتن‌های آماده بسیار زیاد شده است. برای شروع هر پروژه ساختمانی برآورد هزینه آن از موضوع‌های مهمی است که باید به آن توجه شود. به این دلیل که بتن از اجزای اصلی تشکیل‌دهنده ساختمان می‌باشد و جزو مواد اولیه سنگین به‌حساب می‌آید پس از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از پرمصرف‌ترین انواع بتن عیار 400 به همراه روان‌کننده است. قیمت بتن ۴۰۰ در تهران به همراه پمپاژ و حمل آن بالغ بر 800 هزار تومان محاسبه می‌شود که این هزینه به روز حساب شده و باید هزینه بتن را به‌صورت تلفنی دریافت کنید.

قیمت بتن در تهران – قیمت بتن – رزین سنگ مصنوعی

قیمت بتن در تهران - قیمت بتن - رزین سنگ مصنوعی

رزین سنگ مصنوعی

از دیگر مصالح ساختمانی پرمصرف در این صنعت را رزین سنگ مصنوعی شکل می‌دهد. در واقع ساخت سنگ مصنوعی با رزین بر پایه پلی‌کربکسیلیک می‌باشد، که سبب روان شدن و بالارفتن کیفیت بتن می‌شود همچنین استقامت و استحکام بتن را به‌شدت بالا می برد.

رزین سنگ مصنوعی موارد استفاده زیادی دارد از جمله آنها:

  • تولید سنگ‌های مصنوعی
  • ساخت بتن‌های مختلف با مقاومت بالا
  • تولید موزائیک با استحکام بالا و ضخامت کمتر
  • سمنت پلاست
  • تولید کفپوش‌های مستحکم

جمع‌بندی

قیمت بتن را میزان مقاومت و شرایط وابسته بر آن مشخص خواهد کرد. ما در ایران بتن همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین بتن‌ها را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه کنیم. ممنونیم که تا آخر مقاله با ما بودید.

قیمت بتن در تهران – قیمت بتن – رزین سنگ مصنوعی

 

 

 

فن کویل چیست

فن کویل چیست

به روز شده در نوامبر 20, 2022 در 1:11 ب.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • استان / کشور: تهران
  • شهرستان: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

املاک مشابه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید