• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

خیلی دور، خیلی نزدیک؛ فوت‌وفن‌های خرید خانه در پردیس

  • آدرس
  • توضیحات
  • جزییات

آدرس

  • شهر: پردیس, تهران, رودهن و بومهن, شهرپردیس
  • استان / کشور: تهران, تهران پردیس
  • شهرستان: پردیس, تهران
  • کشور: ایران

توضیحات

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

خیلی دور، خیلی نزدیک؛ فوت‌وفن‌های خرید خانه در پردیس

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

واقعیت این است که سال‌هاست تهران دیگر گنجایش این همه جمعیت را ندارد. سال‌هاست تهران به شهری پرجمعیت با ترافیک و شلوغی و ازدحامش برای خیلی‌ها سکونت‌گاه مناسبی به حساب نمی‌آید. در چنین شرایطی و با وجود محدودیت‌هایی که در دهه ۸۰ برای ساخت‌و‌ساز در شهر تهران ایجاد شد، شهرهای جدیدی اطراف تهران زاده شدند و سکونت در آن‌ها رونق گرفت. در همان ایام بود که موج گرایش به مهاجرت و اسکان در شهر پردیس خود را نمایان کرد. پردیس با مساحتی در حدود ۲۷۶ کیلومترمربع در فاصله ۲۸ کیلومتری از شرق پایتخت (سه راه تهرانپارس) و در جایی در محدوده بومهن و جاجرود، واقع شده است. منطقه‌ای وسیع و خوش آب‌و‌هوا که از همان ابتدا هم با استقبال خوب مردمی مواجه شد که از اجاره‌نشینی در تهران و هزینه‌های هنگفتش به تنگ آمده بودند. مستأجران تهرانی حالا مالکان واحدهای دلباز و خوش‌منظره منطقه‌ای کوهستانی بودند که با پایتخت تنها چند کیلومتر فاصله داشتند.

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس
دسترسی و مسیر

اگر بخواهید دربارهٔ مسیر تهران تا پردیس بدانید، خوب است اطلاع داشته باشید که مسیر تهران تا پردیس نسبت به فاصله تهران تا سایر شهرهای اطراف مثل اندیشه و یا کرج نزدیک‌تر است و به خاطر وجود آزادراه، مسیر سرراست و خوبی دارد.
در واقع وجود آزادراه تهران- پردیس دسترسی به این شهر خوش آب‌وهوا را راحت‌تر کرده است. اما اگر شما خودروی شخصی ندارید در مسیر ایستگاه‌های متروی فرهنگسرا، تهران‌پارس و نوبنیاد، وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی و اتوبوس وجود دارند که شما را به مقصد می‌رسانند.

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس
معرفی فازهای پردیس

شهرستان پردیس که در محدودهٔ جغرافیایی روستای تِلو در سرخه حصار آغاز می‌شود و تا انتهای بخش بومهن ادامه دارد، از ۵۵ آبادی، روستا، نواحی کارگاهی، مناطق زراعی و دو شهر پردیس و بومهن تشکیل شده است. حریم شهر پردیس ۹۰ کیلومتر است و ۱۱ فاز دارد. فازهای یک، دو، سه، چهار، پنج، هشت، نه و یازده کاربری مسکونی دارند و فاز ۶ با کاربری آموزشی و تحقیقاتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته که پارک فناوری پردیس و دانشگاه‌های آزاد و پیام‌‌نور واحد پردیس هم در این محدوده قرار دارند. با این حال پردیس یک بخش صنعتی هم دارد که کارگاه‌های صنعتی در آن قرار دارند. در مناطقی از جمله خرمدشت و سیاه‌سنگ فاز ۷ پردیس با کاربری صنعتی در نظر گرفته شده است.

فوت‌وفن‌های خرید خانه در پردیس

فاز یک

برای معرفی فازهای مسکونی پردیس باید از فاز یک شروع کنیم. فازی که قدیمی‌ترین منطقه در پردیس است. فاز یک هم واحدهای آپارتمانی دارد و هم خانه‌های ویلایی و چون نسبت به سایر فازها قدمت بیشتری دارد، جمعیت بیشتری دارد و به نسبت دارای امکانات رفاهی کافی و خوبی است. فاز یک در حدفاصل فازهای دو و سه قرار گرفته و از نظر موقعیت، برتری قابل توجهی نسبت به سایر فازهای پردیس دارد و همین هم باعث رشد قابل قبول آن در قیمت اجاره و خرید شده است.

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

فاز دو

درباره فاز دو باید گفت که شبیه فاز یک است و در این فاز هم خانه‌های ویلایی با تعداد طبقات یک تا سه طبقه دیده می‌شود و هم آپارتمان‌های مناسبی دارد. مزیت و نقطه قوت این فاز اما مراکز خرید و تجاری آن است. دو درمانگاه مجهز هم در این منطقه قرار دارند و با این حساب میانگین قیمت در این فاز هم چیزی در حدود همان فاز یک و شاید تا حدی هم بالاتر است.

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

فاز سه

حتما می‌دانید که بخشی ار آپارتمان‌های معروف به مسکن مهر در پردیس ساخته شده است. بهتر است بدانید بخشی از خانه‌های مسکن مهر در این فاز قرار دارند که قیمت کمتری نسبت به بقیه آپارتمان‌ها دارند. در بخش دیگری هم آپارتمان‌های شخصی‌ساز وجود دارند که امکانات بیشتر و قیمت بالایی دارند. در این فاز آپارتمان‌ها دارای متراژهای بالایی هستند و دسترسی به مراکز عمومی (درمانی، رفاهی و خرید) و سایر قسمت‌های منطقه در این محله نیز بسیار خوب است. به همین دلیل هم خرید و فروش در این فاز هم رونق خوبی دارد.

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

فاز چهار

بافت منطقه فاز ۴ هم تقریبا مشابه فازهای یک و دو وسه است. یعنی هم خانهٔ ویلایی دارد و هم آپارتمان. ضمن اینکه مراکز و مجتمع‌های غیرمسکونی در این محله دیده نمی‌شود. بیمارستان موجود در این منطقه، نقطهٔ قوت آن است و به دلیل وجود امکانات مناسب، یکی از فازهای خوب پردیس به شمار می‌رود.

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

فاز ۵ و ۸ و ۹

دو فاز ۵ و ۹ چون ساختمان‌ها چند سالی است که برای سکونت آماده شده و واحدهای خالی زیادی وجود دارند، خلوت‌تر هستند و از لحاظ نقشه و تعداد واحدها موقعیت بهتری دارند. در فاز ۸ هم بیشترْ آپارتمان‌های مسکن مهر با متراژ کم وجود دارند و امکانات رفاهی در این فاز هم کم‌کم در حال افزایش است.

فوت‌وفن‌های خرید خانه در پردیس
فاز ۱۱

جدیدترین فاز شهر که توسط یک شرکت از ترکیه با نام کوزو ساخته شده، منطقه ۱۱ پردیس است. از آن جایی که این منطقه دارای آینده خوبی است و نوساز هم هست، بسیاری از کسانی که پردیس را برای سکونت و یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند، به این فاز روی می‌آورند و اقبال خوبی به آن نشان می‌ دهند

جهت ورود به صفحه خرید و فروش املاک کلیک کنید

خریدو فروش

پرند یا پردیس، کدام برای سکونت مناسب‌اند؟

پرند یا پردیس، کدام برای سکونت مناسب‌اند؟

 

 

 

پریز شبکه یک پورت گرند

 

فوت‌وفن‌های خریدخانه درپردیس

جزئیات

به روز شده در ژانویه 6, 2023 در 1:02 ب.ظ

  • شناسه ملک: PF - 13236
  • نوع ملک : رپورتاژ آگهی

بازدید صفحه

اطلاعات تماس

مدیریت
مدیریت
0217627400509101797990
Facebook Twitter Linkedin Google Plus Youtube

Enquire about this property

املاک مشابه


نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید

ملک بعدی

محبوب ترین پروژه های منطقه 22 که ارزش خرید دارند