• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

توضیحات

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

خرید همه کالاها در این سایت با قیمت پایین تراز بازار تهران ( لاله زار ) ، سایتهای مشابه و همکار و در بیشتر کالاها حتی پایین تراز قیمت تولیدکننده محصول می باشد.

لذا از شما سروران گرامی ، مدیران و مهندسین محترم دعوت می نماییم جهت بازدید از محصولات و مقایسه قیمتها از طریق لینک ذیل اقدام فرمایید

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

مجموعه اي کامل و جامع در زمينه کالاها و تجهيزات برق و روشنايي ساختمانی است که در بستر اينترنت و تحت حمايت فروشگاه برق عقیق که سابقه حدود40 سال فعاليت در عرضه لوازم برق صنعتی و روشنایی ، طراحی و مونتاژ تابلوهای فرمان، قدرت، خازن، PLC ، راه اندازی دستگاه و ماشین آلات صنعتی را دارا میباشد فعالیت مي کند. اين فروشگاه با ارائه محصولات با کيفيت و قيمت مناسب توانسته است جايگاه ويژه اي را در ميان مصرف کنندگان به دست آورد
جهت دسترسی مستقیم به دسته بندی محصولات از لینک زیر استفاده فرمایید

عقیق الکتریک دارای پروانه کسب و شناسه صنفی به شماره 0345179706 و نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏ .همچنین، عقیق الکتریک در آینده با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری در حوزه صنعت برق خواهد شد. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند Alexa)

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

نمایندگی فروش سیم و کابل سیمیا نمایندگی فروش انواع کابل مخابراتی – کابل شبکه – کابل کواکسیال – کابل فیبرنوری – کابل خشک – کابل افشان – کابل آلومینیوم – کابل مس – کابل خودنگهدار – کابل زمینی – کابل مفتول – کابل تلفنی – کابل آنتن – کابل کولری – کابل آیفونی – کابل کنترل – کابل فرمان – کابل شیلددار – کابل زوجی

راه حلی امروزی‌تر برای خرید

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

به روز شده در ژانویه 9, 2024 در 11:54 ق.ظ

آدرس

  • شهر: پردیس, تهران, شهرپردیس
  • استان / کشور: تهران
  • شهرستان: پارک علم و فناوری, پردیس, تهران, شهرک صنعتی سیاه سنگ, شهرک صنعتی شمس آباد, شهرک صنعتی کمرد
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید