• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

سنگ تراورتن عباس آباد چه ویژگی های دارد؟

توضیحات

 سنگ تراورتن عباس آباد چه ویژگی های دارد؟

سنگ تراورتن عباس آباد چه ویژگی های دارد؟

امروزه در ساخت ساختمان های مختلف از سنگ نما استفاده میشود و سنگ های متفاوتی نظیر گرانیت، تراورتن، مرمر و…. در این خصوص کاربرد دارند. البته سنگ ها نه‌تنها در سنگ نما بلکه در قسمت‌های مختلف دیگر ساختمان مثل کف و پلکان، پوشش دیوارهای درونی ساختمان، دیوار و شالوده به کار برده می شوند.

در این میان برای استفاده از نمای ساختمان بهترین پوشش نمای سنگ میباشد که خوشبختانه با شناخت پیمانکاران و سازندگان از مزیت های سنگ نما با استقبال گسترده ای روبرو شده است. اگر در خصوص سنگ نما، سنگ به بهترین شیوه ممکن انتخاب شود و بر حسب شرایط آب و هوایی انتخاب گردد قطعاً نمای ساختمان از دوام بالاتری برخوردار خواهد بود.

برخی از سنگ ها مثل تراورتن دارای سوراخ های ریزی هستند که همین موضوع موجب ایجاد چسبندگی بالای آنها و مانع از جدا شدن شان از نما خواهد شد چرا که ملات سیمان و ماسه به خوبی به سنگ می چسبد.

چرا سنگ نما؟

دلایل مختلفی وجود دارد که سنگ نما را گزینه بسیار عالی برای ساختمان معرفی می کند:

  • سنگ نما به زیبایی ساختمان نمای بسیار جذابی می دهد و در مقابل باران های اسیدی نقش محافظ ساختمان را انجام خواهد داد.
  • در کنار آن تاثیر بسزایی در قیمت ساختمان خواهد داشت و همچنین مانع نفوذ آلودگی و رطوبت به بخش های درونی ساختمان خواهد شد.

بهترین سنگ برای سنگ نما چگونه انتخاب میشود؟

سنگی که برای سنگ نما استفاده می شود باید از استحکام خوبی برخوردار باشد؛ قطعاً می دانید که نمای ساختمان در مقابل عوامل مختلفی مثل نور شدید خورشید، باران، سرما، گرما و… قرار داشته و اگر از یک سنگ نمای خوب استفاده نگردد می تواند به ساختمان آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کند.

سنگ تراورتن از جمله پیشنهادات مهندسان و معماران است که استفاده از آن برای نمای ساختمان توصیه می شود و از قیمت مناسب و مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین امکان جداشدن آن از نما ناچیز بوده چرا که حالت چسبندگی خوبی به سیمان دارد.

سنگ نما باید متناسب با محیط انتخاب گردد؛ یکی از مواردی که گاهی از دید سازندگان مخفی می‌ماند انتخاب سنگ نما متناسب با محیط است. در این رابطه حتماً باید شرایط محیطی ساختمان و اقلیمی در نظر گرفته شود و به دنبال آن سنگ نمای ساختمان انتخاب گردد. مثلاً اگر قرار است که سنگ در مناطق سردسیر مورد استفاده قرار بگیرد از سنگ هایی با تخلخل اندک استفاده شود چرا که به منظور پیشگیری از یخ زدگی سنگ و آسیب وارد شدن به سنگ نما این مورد ضروری است.

سنگ عباس آباد

یکی از بهترین سنگ های تراورتن در ایران سنگ سفید عباس آباد می باشد که در نمای خارجی و داخلی ساختمان به عنوان سنگ تزئینی با ظاهری بسیار زیبا مورد استفاده قرار می گیرد.

در میان انواع سنگهای تراورتن سنگ سفید و سنگ عباس آباد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جالب است که بدانید جزء یکی از رایج ترین سنگ ها در استفاده از نما کلاسیک و سنگ نمای رومی به شمار می رود.

فرآوری سنگ سفید عباس آباد به صورت موج دار و بی موج، اسلب، بادبر، گیوتین و چرمی می باشد. در سنگ تراورتن وجود ترکیبات نظیر آهن و کلسیم منجر به ایجاد رگه های میشود اما در سنگ تراورتن عباس آباد معمولاً رگه ها کمتر هستند و به رنگ روشن خواهند بود.

سنگ عباس آباد بگونه ای است که از نظر ماهیت فیزیکی و شیمیایی تابش آفتاب منجر به داغ شدن آنها نمی شود و به همین جهت در مناطق جنوبی و مرکزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان تشکیل شدن سنگ تراورتن هر چقدر که میزان عناصر معلولی موجود در آب معدن در کمتر باشد سنگ دارای رنگ روشن تری است و در واقع اصلی ترین ویژگی سنگ تراورتن عباس آباد روشن بودن آن است.

خرید سنگ عباس آباد

در صورتی که قصد انجام ساخت و ساز ساختمان دارید یا می‌خواهید نمای ساختمان خود را عوض کنید و در خصوص اجرای سنگ نما به دنبال یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سنگ هستید می توانید از صنایع سنگ ایران مهر استفاده نمایید.

این مجموعه بی نظیر به واسطه دستگاه های پیشرفته و کادری متخصص و حرفه ای اقدام تولید انواع سنگ نموده است و اصلی ترین خط تولید آن به انواع سنگ تراورتن عباس آباد اختصاص دارد. تمامی تولیدات مجموعه از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است و در راستای به دست آوردن رضایت شما مشتریان عزیز ارسال به سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

 

 

دستگاه XVR سیماران ، دستگاه DVR سیماران دوربین تحت شبکه  بولت و دوربین تحت شبکه دام

به روز شده در فوریه 12, 2023 در 5:16 ب.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

املاک مشابه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید