• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

توضیحات

کاشت ابرو دائمی –  کاشت ریش  – بهترین کلینیک کاشت ابرو
کاشت ابرو دائمی -  کاشت ریش  - بهترین کلینیک کاشت ابرو
مقدمه

ماندگاری و دوام ابرو، یکی از مزایا و فواید کاشت ابرو دائمی محسوب می شود. بسیاری از پزشکان برای کاشت ابرو، از بخش هایی از موی سر استفاده می کنند که ریزش مو در آن قسمت ها نزدیک به صفر است و از فولیکول های قوی تری برخوردار اند. برای این که رشد مو های کاشته شده، ثابت شود، مدت زمان زیادی نیاز است، ولی پس از یک دوره بسیار کوتاه، مو های کاشته شده، زیبایی بسیاری را به ابرو ها و چهره شما می دهد. حتما این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که آیا کاشت ابرو دائمی است؟ و ماندگاری آن چقدر است؟ پس از انجام عمل کاشت ابرو، فولیکول ها، مانند موی طبیعی ابرو شروع به رشد می کنند. پس برای این که از کاشـت ابرو دائـمی برخوردار شوید و ماندگاری کاشت ابرو طبیعی بیش تر شود، به مراقبت از ابرو های خود بپردازید.

عوامل تاثیر گذار در دوام و ماندگاری کاشت ابرو

پیوند طبیعی ابرو معمولا با روش ها و متد های مختلفی صورت می گیرد. با توجه به این که در کاشت مو و کاشت ابرو تفاوت هایی است، این احتمال وجود دارد که بهترین روش های پیوند مو، برای ابرو نتیجه خوبی ندهد. پس برای کاشت ابرو، از بهترین روش های کاشت مو استفاده نمی شود.
ماندگاری کاشت ابرو دائمی است، اما به شرط آن که این عمل به درستی و با اطلاع از حساسیت های کاشت ابرو، انجام گیرد. عوامل بسیاری وجود دارد که در میزان ماندگاری کاشت ابرو، تاثیر زیادی دارد که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

کاشت ابرو دائمی –  کاشت ریش  – بهترین کلینیک کاشت ابرو
مدت زمان ماندگاری کاشت ابرو دائمی

نتیجه کاشت ابرو تا حد بسیاری، به عملکرد متخصص و کلینیک ارائه دهنده خدمات زیبایی، بستگی دارد. هم چنین، اگر شما پس از عمل کاشت ابرو، با دقت به مراقبت از ابرو های خود بپردازید، ماندگاری کاشت ابرو دائمی حاصل می شود. به این نکته باید توجه کنید که امکان رویش همه فولیکول های مو، خیلی کم است، زیرا این احتمال وجود دارد که در زمان انتقال، فولیکول ها آسیب ببینند، یا عوامل دیگری بر عدم رشد مو ها تاثیر بگذارند. لذا این عمل عموما نیازمند جلسات ترمیمی است تا فولیکول هایی که به خوبی کاشته نشده اند، جایگزین شوند؛ و به اصلاح مو هایی که در جهت نامناسب رشد کرده اند، پرداخته شود.

کاشت ابرو دائمی –  کاشت ریش  – بهترین کلینیک کاشت ابرو
نحوه افزایش ماندگاری کاشت ابرو

همان طور که می دانید دلیل ریزش ابرو ها در خانم ها، اصلاح خیلی زیاد و استفاده کردن از لوازم آرایشی غیر استاندارد است. البته دلایل دیگری نیز هم چون کم پشت بودن ابرو به طور مادر زادی، وراثت و بیماری هایی مانند سرطان، در ریزش ابرو ها تاثیر گذار است. توصیه های بسیار مهم و آسانی وجود دارد که پس از عمل کاشت ابرو، خوب است، به آن ها توجه کنید تا مدت ماندگاری کاشت ابرو دائمی از حالت استاندارد بسیار بیش تر شود:

نازک نکردن ابرو ها

طرز اصلاح کردن ابرو ها در هر زمان بستگی به مد آن دوره دارد و تابع مد است. اگر که برای شما ماندگاری کاشت ابرو ها مسئله مهمی است، نباید تا مدتی به اصلاح ابروی های کاشته شده خود بپردازید؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در زمان کاشت ابرو، به انتخاب مدل ابرویی بپردازید که به فرم صورت شما بیاید و به دنبال مد روز نباشید. اگر از این پیشنهاد استفاده کنید، شما برای همیشه دارای یک چهره جذاب و زیبا می شوید. همیشه این را به خاطر بسپارید که تناسب بین اعضای چهره، زیبایی واقعی را خلق می کند.

مصرف لوازم آرایشی استاندارد

لوازم آرایشی که استاندارد نیستند، مانند مداد ابرو و سایه ابرو، پوست را ملتهب می کنند و موجب خارش پوست می شوند، در نتیجه بر روند ریزش ابرو سرعت می بخشند. البته باید توجه کنید، افرادی هم که حساسیت به لوازم آرایشی استاندارد دارند، باید سایه و مداد ابرو را مورد استفاده خود قرار ندهند. لازم به ذکر است که سایه ابرو و مداد ابرو استاندارد که از برند های معتبر و معروف هستند، موجب ریزش ابرو نمی شوند.

دست نزدن به محل کاشت ابرو

در دوره نقاهت پس از عمل کاشت ابرو، این امکان وجود دارد که در قسمت جراحی، احساس خارش کنید؛ ولی شما به هیچ وجه حق خاریدن آن محل را ندارید؛ زیرا اگر در روز های اول به فولیکول های مو آسیب برسد، مدت ماندگاری کاشت ابرو و نتایج عمل، تحت تاثیر قرار می گیرد.

مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک

پس از این که عمل کاشت ابرو را انجام دادید، پزشک انواع تقویت کننده ها را به جهت تقویت فولیکول های کاشته شده، برای شما تجویز می کند، پس با حوصله و با دقت به مصرف آن ها بپردازید؛ زیرا اگر موفق به تقویت فولیکول های کاشته شده در ابرو شوید، از افزایش ماندگاری کاشت ابرو برخوردار می شوید.

استفاده از تقویت کننده های خانگی

استفاده کردن از روغن زیتون، تخم مرغ، بادام تلخ، فندوق و… در تقویت مو های ابرو تاثیر می گذارند. البته لازم به ذکر است که استفاده از این مواد، موجب معجزه نمی شود. هنگامی که فولیکول ها به طور کلی از بین رفته باشند، هیچ گونه روشی باعث زنده کردن آن ها نمی شود. این روش های خانگی، تنها برای تقویت فولیکول های زنده موثر است.

کاشت ابرو دائمی –  کاشت ریش  – بهترین کلینیک کاشت ابرو

کاندیدای کاشت ابرو چه کسانی هستند؟


کاشت ابرو دائمی برای تمام افرادی که در سلامت کامل هستند انجام می شود. جنسیت برای عمل متمایز نیست، عمل کاشت ابرو هم برای خانم ها و هم برای آقایان با موفقیت انجام می شود.

کاشت ابرو دائمی –  کاشت ریش  – بهترین کلینیک کاشت ابرو
تعداد گرافت لازم برای کاشت ابرو دائمی

به طور متوسط 200 تا 300 گرافت برای کاشت ابرو مورد نیاز است، این عمل معمولاً حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.
ریزش بعد از کاشت ابرو دائمی
همانند کاشـت ریـش یا موی سر، کاشت ابرو نیز یک عمل دائمی است. بنابراین، زمانی که فرآیند با موفقیت انجام شود، ریزش دائمی رخ نمی دهد.
آیا رشد ابروها متوقف می شود؟
بیشتر اوقات ابروها دوباره رشد می کنند ، اما سرعت رشد آنها به سن و سلامت کلی شما بستگی دارد. کمی صبر، پرهیز از کندن، اپیلاسیون و تغییر رژیم غذایی عواملی هستند که شما برای رشد مجدد ابروهای خود بعد از کاشت باید رعایت کنید. اگر موهای ابروی شما بدون دلیل مشخصی ریزش کرد و رشد نکرد، با پزشک خود مشورت کنید.

افزایش ماندگاری ابرو در کلینیک کاشت ابرو الهام

جراحی کاشت ابرو در کلینیک الهام (بهترین کلینیک کاشت ابرو)، توسط پزشکان با تجربه و با استفاده از دانش روز جهان، صورت می گیرد. پس به راحتی عمل کاشت ابرو خود را به این کادر درمان خبره بسپارید و بهترین نتایج را کسب کنید. پس از کاشت ابرو در کلینیک الهام، همه نکات مراقبتی را پزشک متخصص در اختیار شما می گذارد که شما باید با دقت فراوان به رعایت این نکات بپردازید.

نتیجه گیری

در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا راه کار هایی که در افزایش ماندگاری کاشت ابرو موثر است را برای شما عزیزان بیان کردیم. به این نکته توجه کنید که مراقبت های پس از کاشت تاثیر بسیار زیادی در موفقیت آمیز بودن جراحی کاشت ابرو دارد. پس حتما پس از عمل کاشت، به این نکات مراقبتی بسیار دقت فرمایید تا بتوانید از یک کاشت دائمی بهره مند شوید.

 

کاشت ابرو دائمی –  کاشت ریش  – بهترین کلینیک کاشت ابرو

آبنمای پشت بام

 

آبنمای پشت بام

 

به روز شده در ژانویه 30, 2022 در 9:57 ق.ظ

آدرس

  • شهر: آبعلی و دماوند, تهران, رودهن و بومهن, لواسانات
  • استان / کشور: تهران, تهران پردیس
  • شهرستان: پردیس
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید