• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز

توضیحات

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

PHP چیست؛ 4 مزیت آن کدام است؟

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

کسانی که در زمینه برنامه نویسی کار می کنند به خوبی می دانند “PHP چیست“. php نوعی زبان برنامه نویسی است که روی وب سرور اجرا می شود. از همین رو این زبان برنامه نویسی امروزه محبوبیت زیادی در میان برنامه نویسان دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “PHP چیست” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

PHP چیست؟

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

همانطور که گفته شد امروزه زبان برنامه نویسی php  برای طراحی وب سایت کاربرد زیادی دارد. مهمترین دلیل این محبوبیت نیز رایگان بودن کد منبع است از همین رو غالبا برنامه نویسان در سطح جهان از این برنامه بیشتر استقبال می کنند.

نکته مهمی که لازم است درباره این زبان برنامه نویسی بدانید اینکه فرقی نمی کند شما چه نوع سایتی را می خواهید طراحی کنید. این زبان قابلیت استفاده برای طراحی فروشگاه اینترنتی را نیز دارد.

بر اساس آمار جهانی در حال حاضر بیش از 240 وبسایت با این زبان برنامه ریزی شده است. در واقع این زبان رایج برنامه نویسی پیشران بیش از 80 درصد وبسایت های جهان است، در حال حاضر نیز بسیاری از سایت های مطرح جهانی مانند ویکی پدیا نیز با این زبان

کدنویسی شده است.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

این زبان به راحتی می تواند در کنار دیگر زبان های برنامه نویسی قرار بگیرد و به صورت ترکیبی برای کدنویسی و طراحی وب سایت ها استفاده شود.

مزایای آن

استفاده از زبان برنامه نویسی php برای کاربران آن مزایای زیادی به همراه دارد، همین مزایا عامل اصلی کاربرد زیاد این زبان برای کدنویسی وب سایت ها می باشد. در میان سایت های ایرانی نیز طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز از این زبان بهره برده است. در ادامه به چهار مورد از مهمترین آن ها اشاره می شود.

1- سازگاری با پلتفرم های مختلف

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

زبان برنامه نویسی پی اچ پی را می توان یکی از زبان های سازگار با پلتفرم های مختلفی دانست که می توان به راحتی از آن برای ویندوز، لینوکس، گنو  و … میز از آن استفاده کرد. در حال حاضر  فیسبوک نیز برای شبکه های اجتماعی خود نیز از این زبان بهره می گیرد. نکته مهم دیگر اینکه اگر بخواهید از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل شوید، هیچ اختلالی در روند کار شما ایجاد نمی شود.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

2- سازگاری زیاد با وب سرورهای مختلف

سازگار بودن زبان برنامه نویسی پی اچ پی با وب سرورها از دیگر مزیت هایی است که کاربرد آن را برای کاربران مقرون به صرفه می کند. شما می توانید از این زبان به راحتی برای انواع وب سرور آپاچی، مایکروسافت و… استفاده کنید. از دیگر مزایای این زبان پشتیبانی آن از انواع دیتابیس های مطرح جهان می باشد.

یکی از نکات مهمی که شما باید درباره این زبان برنامه نویسی بدانید امکان بارگذاری آن با سرعت زیاد است. به طوری که شما حتی با ضعیف ترین سرعت اینترنت نیز می توانید به راحتی از php استفاده کنید.

3- تسهیل در آموزش و دسترسی به مستندات آن

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

زمانی که بخواهید دانش خود درباره زبان برنامه نویسی پی اچ پی را ارتقا دهید کار شما سخت نیست. منابع آموزشی و مستندات زیادی وجود دارد که به رایگان می توان از آن آن ها استاده کرد.

مهمترین منبع آموزشی نیز وبسایت رسمی این زبان است که می توانید از آن استفاده کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید سایت آموزشی این زبان ویژه فارسی زبانان نیز راه اندازی شده و به راحتی کاربران فارسی زبان می توانند از آن استفاده کنند.

در نظر داشته باشید که یادگیری زبان php بسیار ساده است و به راحتی می توانید آن را بیاموزید. علاوه بر اینکه پشتیبانی قوی و دائمی از نسخه های این برنامه می شود.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

4- رایگان بودن زبان برنامه نویسی php

نکته مهم و بسیار پر اهمیت این زبان، رایگان بودن این زبان برای کاربران است. همین ویژگی نیز یکی از مهمترین علل اقبال کاربران از این زبان در مقایسه با سایر شرکت های رقیب است.

بسیاری از توسعه دهندگان در سطح جهانی می توانند به راحتی از این زبان به دلیل اوپن سورس بودن، بهره می برند. در واقع شما می توانید به راحتی آن را در هر سیستمی در هر نقطه از جهان دانلود و استفاده کنید. علاوه بر اینکه این زبان به صورت جدا از پلتفرم بوده و به راحتی می توانید روی هر سیستم عاملی به راحتی و رایگان استفاده کنید.

نتیجه گیری

زمانی که بخواهید اقدام به راه اندازی و طراحی وب سایت های مختلف کنید، در وهله نخست نیازمند کدنویسی و برنامه نویسی آن هستید. استفاده از زبان های مختلف برای برنامه نویسی یکی از ابتدایی ترین لوازم برای این کار است. قطعا می دانید که چرا باید سایت داشته باشیم؟!

زبان برنامه نویسی php  یکی از ساده ترین، راحت ترین و نیز کم هزینه ترین زبان های برنامه نویسی در جهان به شمار می آید که بسیاری از برنامه نویسان از آن استفاده می کنند. در واقع ارزان بودن کدهای این زبان و نیز اوپن سورس بودن آن سبب شده تا نه تنها استفاده از این زبان برای طراحی سایت گسترش زیادی داشته باشد، در عین حال  آموزش و یادگیری آن نیز برای کاربران وعلاقمندان به برنامه نویسی راحت است.

مزایای زیادی که این زبان برای کاربران دارد سبب شده تا امروزه بیش از 80 درصد وبسایت های جهان با اتکا به این زیان برنامه ریزی و طراحی شوند. در حال حاضر یکی از سایت های معروفی که از این زبان استفاده می کند ویکی پدیا می باشد.

از آنجا که این زبان برای انواع پلتفرم ها قابلیت استفاده دارد از همین رو به راحتی می توان از آن بهره برد. انعطاف پذیری این زیان برای ترکیب با دیگر زبان های برنامه نویسی به شکلی است که برنامه نویسان به راحتی از آن برای وبسایت ها و سایر پلتفرم ها بهره می برند. در واقع زبان پی اچ پی توانسته تحول عظیمی از نظر نرم افزاری در فناوری جهان ایجاد کرده است. همه این موارد در مجموع سبب شده تا بسیاری از توسعه دهندگان در سطح جهان از این زبان محبوب برای برنامه نویسی و کدنویسی وب سایت های فروشگاهی، شرکتی و… استفاده کنند.

منبع مقاله: geeksforgeeks.org

 

طراحی سایت شرکتی حرفه ای وب رمز ، PHP چیست ، چرا باید سایت داشته باشیم

بهترین مرکز فروش درب اتوماتیک و ضد حریق در ایران

به روز شده در آوریل 21, 2023 در 9:54 ق.ظ

آدرس

  • شهر: تهران
  • استان / کشور: تهران
  • شهرستان: تهران
  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

املاک مشابه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید