• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

تفاوت درب ضد سرقت مدرن و کلاسیک در ساختمان ها

توضیحات

تفاوت درب ضد سرقت مدرن و کلاسیک در ساختمان ها

زمانی که قصد خرید درب ضد سرقت دارید یکی از مهمترین مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که چه سبک دربی انتخاب کنید. درب ضد سرقت مدرن و درب ضد سرقت کلاسیک دو نوع از انواع درب سرقت داخلی استفاده شده در ساختمان ها است. در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به امنیت ، کیفیت درب ضد سرقت و سلیقه شخصی توجه شود.

تفاوت درب ضد سرقت مدرن و کلاسیک در ساختمان ها

درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت مدرن یکی از انواع درب های ضدسرقت داخلی برای ساختمان ها است که طرفداران زیادی دارد. به دلیل سبک زندگی آپارتمان نشینی استفاده از دکوراسیون مدرن در طراحی داخلی ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است. درب های ضدسرقت مدرن به سبک مدرن طراحی و تولید می شود. در طراحی درب های ضدسرقت مدرن از ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن استفاده می شود. درب های ضدسرقت دارای دوام، استحکام و ایمنی بالا است. اما برطبق چیدمان سبک دکوراسیون مدرن طراحی و تولید می شود. چیدمان و طراحی  در دکوراسیون سبک مدرن  از نظر ظاهری ساده و بدون تزئینات اضافه است. بنابراین در طراحی درب های ضد سرقت مدرن از طرح های ساده و برجستگی های رایج استفاده می شود.

کاربرد درب ضد سرقت مدرن

درب های ضدسرقت مدرن ویژگیهای درب ضد سرقت و ایمنی بالایی دارند. ساختار اصلی و قسمت های داخلی درب ضد سرقت مدرن مانند درب ضد سرقت تغییری ندارد و روکش درب ضد سرقت مدرن مدل های مینیمال و ساده است. درب های ضد سرقت یکی از انواع درب های ضد سرقت لوکس است.در طراحی درب ضد سرقت مدرن از مدل های منبت کاری، فرورفتگی و جلوه های بصری استفاده نمی شود.

ویژگی‌های درب ضد سرقت مدرن

یکی از ویژگی های درب ضد سرقت مدرن استفاده از طراحی مدرن است. بنابراین در طراحی درب های ضدسرقت می توان ویژگیهای کلی سبک مدرن در دکوراسیون را اجرا کرد. ویژگی های درب ضد سرقت مدرن به شرح ذیل است:

رنگ خنثی

در دکوراسیون سبک مدرن از رنگ های خنثی و روشن استفاده می شود. رنگ های طوسی، سفید، مشکی و خاکستری از تم های رنگی دکوراسیون سبک مدرن است. رنگ های خنثی را با رنگ های گرم و سرد می توان استفاده کرد. در طراحی و تولید درب های ضدسرقت مدرن اصول استفاده از رنگ های خنثی کاربرد دارد. رنگ درب های ضد سرقت مدرن طوسی، مشکی و سفید است. یکی از مزایای به کارگیری رنگ های طوسی، مشکی و سفید در درب های ضدسرقت هماهنگی با تم رنگ های متنوع در دکوراسیون سبک مدرن است. بنابراین می توان در دکوراسیون لوکس و کلاسیک از درب ضد سرقت مدرن استفاده کرد.

طراحی مینیمال

در طراحی درب ضد سرقت مدرن از سبک مینیمال استفاده می شود که دارای کمترین پیچیدگی در طراحی است. بنابراین استفاده از طراحی مینیمال در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد فضای بزرگتر می شود.در صورتی که برای مکان ها با فضای کوچک درب ضد سرقت خریداری می شود، انتخاب درب ضد سرقت مدرن بهترین گزینه است.

تفاوت درب ضد سرقت مدرن و کلاسیک در ساختمان هاایمنی بالا

درب های ضدسرقت دارای مقاومت، استحکام و دوام بالا هستند. در درب های ضدسرقت مدرن از لایه های محافظتی ، لولاها، ابزار یراق با کیفیت بالا و قفل های محفاظتی هوشمند استفاده می شود. تفاوت بین درب های ضد سرقت مدرن با درب های ضدسرقت معمولی در طراحی ساده درب های ضد سرقت مدرن است.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت مدرن

انتخاب درب های ضدسرقت مدرن مزایایی دارد. مزایای درب های ضد سرقت مدرن در ساختمان ها شامل موارد ذیل است:

  • انتخاب مناسب برای مکان و فضاهای کوچک و محدود
  • استفاده در انواع سبک های دکوراسیون داخلی
  • طراحی و تولید در تم و رنگ های مختلف
  • تمیز کردن این نوع درب ها راحت و اسان است.
  • مقاومت و استحکام بالا
  • دارای ویژگی عایق مناسب برای سرما، گرما، حرارت و رطوبت
  • جلوگیری از نفوذ حشرات موذی

درب ضد سرقت کلاسیک

درب های ضدسرقت کلاسیک یکی از انواع درب های ضد سرقت استفاده شده در فضای داخلی ساختمان ها است. در طراحی و تولید درب های ضد سرقت کلاسیک از معماری دوران کلاسیک روم و یونان استفاده می شود.

در سبک کلاسیک از اشکال منحنی و تجمل گرایی و در سبک مدرن از اشکال گوشه دار و مکعبی برای طراحی و تولید درب های ضد سرقت کلاسیک استفاده می شود.در انتخاب سبک مدرن و کلاسیک هیچ سبکی مطلقا خوب یا بد نیست. هر شخص با توجه به نوع سلیقه درب های ضدسرقت کلاسیک و مدرن را می تواند انتخاب کند. در صورتی که در انتخاب نوع درب ضد سرقت مطمئن نیستید بهتر است با توجه به نوع چیدمان سبک دکوراسیون داخلی مدرن یا کلاسیک را انتخاب کنید.

 ویژگی های درب های ضد سرقت کلاسیک

درب های ضد سرقت کلاسیک در مدل های تمام چوب و روکش چوب طراحی و تولید می شوند. در درب های ضد سرقت کلاسیک از طرح های برجسته، کتیبه های لوکس، قاب های دارای فریم، تاج های مزین، منبت های فاخر، روکوب و پشت کوب، کرومیک، رنگ های پتینه، پلی اورتان و رنگ های تیره استفاده می شود.

در ساخت درب های ضد سرقت چوبی کلاسیک از انواع مختلفی از چوب راش، گردوی آمریکایی و بلوط استفاده می شود. درب های ضد سرقت کلاسیک برای ورودی و لابی در مصارف داخلی ساختمان ها کاربرد دارد.  در درب های ضد سرقت کلاسیک از روکش های طبیعی با توجه به دکوراسیون سبک کلاسیک استفاده می شود.

درب های ضد سرقت آتاک درب ایران

آتاک درب ایران یکی از شرکت های معتبر تولید کننده درب های ضد سرقت در ایران است. آتاک درب ایران یکی از شرکت های صادر کننده انواع درب های ضدسرقت به 8 کشور صنعتی جهان با بیشتر از 15 سال سابقه فعالیت تولید کننده انواع درب های ضد سرقت مدرن، درب های ضد سرقت کلاسیک،، درب های لوکس ضد دیلم، درب های ضد تخریب واقعی و درب لابی و اتاقی است.

 قبل از هر اقدام برای خرید انواع درب های ضد سرقت با کارشناسان شرکت آتاک درب ایران تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب نوع درب های ضدسرقت با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل بهره مند شوید. سوالات خود در مورد انتخاب و خرید انواع درب های ضد سرقت مانند درب های ضدسرقت مدرن و درب های ضد سرقت کلاسیک را با  کارشناسان مربوطه با  شماره های۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴ و ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶ مطرح نمایید.

سنگ تراورتن عباس آباد چه ویژگی های دارد؟

به روز شده در فوریه 12, 2023 در 9:34 ب.ظ

آدرس

  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید