• کلینیک ساختمان پردیس پلتفرم تخصصی رپورتاژآگهی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران
author 09101797990 - 09101797950

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

توضیحات

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندیدساختمان و سازه مکانی است که تقریبا تمام زمان خود را در آن سپری می‌کنیم. هر ساختمان احساسی را به ما القا می‌کند. این احساس می‌تواند آرامشی یا تنش باشد که هر دو این موارد ناشی از مهندسی در طراحی و ساخت یک ساختمان است. تیم طراحی و اجرای ساختمان؛ از مهندس مجری گرفته تا استادکار؛ عواملی به حساب می‌آیند که میزان دانش، تجربه و مهارتشان می‌تواند احساس آرامش یا تنش را در ما ایجاد کند.

استخدام مهندسی با پروانه اشتغال

یکی از مشکلات اساسی که مالک ساختمان پیش از ساخت و ساز با آن رو به روست؛ پیدا کردن و استخدام مهندسی با پروانه اشتغال است که بتواند برای ملک یا زمین او بهترین طرح را ارائه دهد. پس از آن مالک محترم باید به دنبال افراد یا شرکت ‌های پیمانکار بگردد تا هنگام استخدام مهندس، منصف‌ترین و مجرب‌ترین آن‌ها را پیدا کند.

سوال‌هایی که مدام در ذهن این افراد مطرح می‌شود این است که کجا باید به دنبال این افراد باشد؟ چگونه افراد بیشتری را پیدا کند تا بتواند شرایط کاری هر کدام را بررسی کند و با مناسب‌ترین شخص قرارداد ببندد؟ در ادامه به تمامی این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین مجری را برای طرح خود پیدا کنید.  اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

عوامل اجرایی در ساخت و ساز

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندیداولین و مهم‌ترین قسمت‌هایی که در ساخت پروژه‌های عمرانی اهمیت دارد عوامل اجرایی است. عوامل اجرایی از طراحی تا ساخت یک سازه را به دست می‌گیرند و مهم‌ترین نقش را در ساخت و ساز ایفا می‌کنند. در ادامه به معرفی تمامی این نقش‌ها می‌پردازیم.

مهندس مجری

مهندس مجری اصلی‌ترین عامل اجرایی در ساخت و ساز به حساب می‌آید. مهندسین مجری وظیفه اجرایی کردن تمامی عملیات‌های لازم را بر عهده دارند و حساسیت کار این افراد بسیار بالا است و باید در انتخاب این افراد وسواس زیادی خرج کنید، چرا که امنیت آینده شما و سایر ساکنین ساختمان به دانش، تجربه و مهارت این افراد بستگی دارد.

در اصل می‌توان گفت مهندسین مجری به عنوان یک نماینده فنی از سمت کارفرمایان در طرح حاضر می‌شوند و باید تمامی مراحل کار را به مسئولین و افراد ناظر گزارش دهند. همانطور که متوجه شدید مسئولیت این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مهندسینی به عنوان مجری انتخاب شوند که صلاحیت تایید شده از سمت سازمان نظام مهندسی داشته باشند.  اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

مهم‌ترین مسئولیتی که بر عهده این افراد است این است که تمامی مراحل اجرای سازه را مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی از شهرداری‌ها و آیین‌نامه مقررات ملی پیش ببرند. مهندس مجری در ابتدا باید نقشه ساختمان را با دقت بررسی کند و اگر ایرادی را مشاهده کرد نظر اصلاحی خود را کتبا ارائه کند تا اصلاحات بدون کم و کاست اعمال شود.

 تشخیص ایرادات محدود به پیش از اجرا نیست و بنا به صلاح دید مجری می‌توان پیش از اجرا؛ قسمت‌هایی که نیاز به اصلاح دارد را اعلام کند. تشخیص نهایی اجرا یا عدم اجرا آن قسمت نیز بر عهده مهندس ناظر است.  اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

وظیفه مهندس مجری

مهندس مجری موظف است بهترین و حرفه‌ای‌ترین گروه را برای اجرای طرح تشکیل دهد. اعضای این گروه شامل سایر مهندسین مربوط به حوزه ساخت و ساز، معماران، استادکاران و کارگران ساختمانی است. افراد انتخابی باید تجربه کافی را داشته باشند تا بتوان بهترین خروجی را به دست آورد.

علاوه بر این موارد انتخاب مصالح و متریال با کیفیتی که مطابق با مشخصات و ویژگی‌های نقشه و طرح سازه باشد نیز بر عهده این افراد است. قطعا شما نیز متوجه اهمیت استخدام مهندس اجرا کننده شده‌اید و در این فکر فرو رفته‌اید که چگونه فردی را پیدا کنید که پروانه اشتغال معماری و عمران داشته باشد. در ادامه به این سوال نیز پاسخ می‌دهیم.

پیمانکار

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

یکی از واژه‌هایی که در ساخت و سازها بسیار شنیده می‌شود واژه پیمانکار است. پیمانکاران چه افرادی هستند و چه وظایفی را بر عهده دارند؟ به طور کلی می‌توان گفت تمامی عملیات ساخت و ساز توسط یک شرکت پیمانکاری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. پیمانکاران گروهی هستند که با مالک ساختمان ارتباط مستقیم دارند.

امروزه افراد و شرکت‌های پیمانکار فعالیت‌های خود را گسترش داده‌اند و پروژه‌های عمرانی غیر مسکونی را نیز قبول می‌کنند. پیمانکاران موظف هستند صفر تا صد قراردادی که با کارفرما بسته‌اند را اجرا کنند. برای انتخاب یک فرد یا گروه پیمانکار باید وسعت پروژه خود را بسنجید و متناسب با آن فرد یا شرکت پیمانکار را پیدا کنید و قرارداد ببندید.  اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

مجری یاب؛ گامی نوین در صنعت ساخت و ساز

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

قطعا تا اینجا شما نیز با صحبت‌های ما مبنی بر پیدا کردن مهندس مجری، پیمانکار و استادکار و کارگر ماهر و با تجربه موافق بوده‌اید و از خود می‌پرسید چگونه این افراد را پیدا کنم و با آن‌ها ارتباط بگیرم؟ اینجا بود که تیم خلاق و نوآوری پا به عرصه گذاشت تا همه نیازها و دغدغه‌های شما را پاسخ دهد تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید و بتوانید ساخت و ساز را با خیالی آسوده شروع کنید.

مجری یاب بستری را فراهم کرده است که در آن واسطه‌گری به کلی از بین می‌رود و شما می‌توانید مهندس با پروانه اشتغال و سایر عوامل اجرایی در ساخت و ساز را به آسانی بیابید. این سامانه تخصصی تمامی خدمات مهندسی پیرامون ساخت و ساز را در سایت و اپلیکیشن مهندسی مجری یاب ارائه کرده است تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن فرد یا افراد مورد نظر خود را پیدا کنید.

یافتن مهندس مجری در شهر خود

در اپلیکیشن نیازمندی­های مهندسی و سایت مهندسی مجری یاب می‌توانید بر اساس نیاز خود و شهری که قصد ساخت و ساز در آن را دارید اقدام به یافتن مهندس مجری، تولیدکننده مصالح، سرپرست کارگاه، آزمایشگاه، استادکار، مهماران تجربی، طراح نمای ساختمان، طراح داخلی، مهندس معمار و پیمانکار کنید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه سایت مجری یاب عدم نیاز به عضویت در سایت است که باعث شده بدون ساخت پروفایل بتوانید آگهی‌های استخدام و کاریابی مهندسین را ببینید و با بررسی تبلیغات شرکت های مهندسی، مصالح مورد نیاز خود را نیز تامین کنید.

شرکت‌های مهندسی نیز می‌توانند برای تامین نیرویی با رزومه‌ قوی؛ آگهی‌های استخدام خود را ثبت کنند تا فرد مورد نظر را پیدا کنند. افرادی که جویای کار هستند نیز می‌توانند رزومه خود را در سایت مجری یاب آپلود کنند تا کارفرمایان نیز با مهندس یاب، از وجود آن‌ها آگاه شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت درج آگهی رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید برای استخدام مهندس با پروانه اشتغال معماری و عمران و سایر افراد متخصص در حوزه ساخت و ساز را بیابید و از این روش با در اشتغال مهندسین همکاری کنید.

خلاصه‌ای درباره حضور مهندس مجری در پروژه‌های عمرانی

پروژه‌های عمرانی در هر اندازه‌ای که باشند نیاز به مهندس مجری دارند. این افراد باید تخصص، تجربه و دانش کافی را داشته باشند تا بتوانند پروژه‌های شما عزیزان را به درستی بررسی و پیاده‌سازی کنند. اهمیت حضور مهندسی مجری را پیش‌تر گفته‌ایم که توصیه می‌کنیم حتما آن بخش را مطالعه کنید.

 برای پیدا کردن افراد با تجربه و کاربلد در حوزه ساخت و ساز نیز پیش از هرگونه اقدامی به سایت مجری یاب سر بزنید و مناسب‌ترین فرد یا افراد را برای پروژه خود بیابید. اگر تا کنون افراد متخصص در فعالیت‌های عمرانی خود را به صورت آنلاین پیدا کرده‌اید؛ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن ثبت آگهی مجری یاب | به جمع مهندس ها بپیوندید

چسب پانچ چیست و چه کاربردی دارد؟

به روز شده در جولای 16, 2023 در 10:14 ق.ظ

آدرس

  • کشور: ایران

تماس با مشاور

مدیریت
  • مدیریت
  • 09101797990
  • 02176274005
مشاهده لیست های من

Enquire about this property

بازدید صفحه

املاک مشابه

پیمانکار فونداسیون  - پیمانکار اسکلت بتنی  - پیمانکار سقف وافل - پیمانکار سقف کوبیاکس

اجرای اسکلت بتنی, اجرای فوندانسیون, پیمانکار اجرای سازه ساختمان, پیمانکار ساختمان, خدمات ساختمان, رپورتاژ آگهی

3 سال قبل

پیمانکار فونداسیون  - پیمانکار اسکلت بتنی  - پیمانکار سقف وافل - پیمانکار سقف کوبیاکس

اجرای اسکلت بتنی, اجرای فوندانسیون, پیمانکار اجرای سازه ساختمان, پیمانکار ساختمان, خدمات ساختمان, رپورتاژ آگهی

3 سال قبل

نقدی ثبت نشده است ( 0 از 5 )

یک نقد ثبت کنید

جهت بررسی وارد شوید